Profil

Nalunnguarfiup atuarfiani ileqqorissaarnermut maleruagassat:

  1. Inoqatit illit pineqarusunnittut iliuuseqarfigiuk. Inoqatit qanoq ittuugaluarpat akueriuk. Siorasaarineq atuarfimmi pisimappat, takunnittuuguilluunniit inersimasumut / ilinniartitsisunnut oqaatigiuk.

Siorasaarisoqarsimatillugu iliuusissat:

Siorasaarisoq siorasaartittorlu ilinniartitsisumit naapisinneqassapput, angajoqqaallu pisimasumik ilisimatinneqassallutik. Oqaloqatigiinneq pappiaranngorlugu atuartup mappianut ilanngunneqassaaq.

 

 

  1. Klassep iluani atuarnerullu ingerlanerani oqaatsinik nuannersunik atuissaagut. Misigissutsinik ersarissumik oqaasinngortitsineq sallaatsumillu eqqartuineq pingaartinneqarpoq.

Oqaatsinik kusananngitsumik atuisoqarsimatillugu iliuusissat:

Pisoq qaangiinnarnagu ingerlaannartumik ilinniartitsisoq peqatigalugu eqqartueqatigiittoqassaaq. Oqaloqatigiinnermi pikkoriffiit qaqilertorneqartassapput. Pisup sakkortussusaa apeqqutaatillugu angajoqqaat atuarfiullu pisortaa akulerutsinneqarsinnaapput.

 

  1. Inoqammik paaseqatiginninneq pingaartipparput. Annersittaaneq atuarfimmi akuerineqanngilaq.

Annersaasoqarsimatillugu (timikkut tarnikkullu) iliuusissat:

Pisoq aallaavigalugu illuatungeriinnik oqaloqatigiisitsineq ingerlanneqassaaq, taassumalu kingorna klasse peqatigalugu ataatsimut oqaloqatigiittoqassaaq, pinaveersaartitsinermullu tunngasunik siunnersuusiortitsisoqassalluni. Annersitsisoqarsimatillugu pisup sakkortussusaa aallaavigalugu AKT, angajoqqaat, atuarfiup pisortaa, politiit, peqataatinneqassapput. (kriseberedskab).

 

  1. Assigiinngissuseq nukiuvoq, asaqatigiinneq, akaareqatigiinneq, akuereqatigiinneq, ataqqeqatigiinnerlu atuarfiup pingaartippai.

Klassep iluani qinngasaaruttoqarsimatillugu iliuusissat:

Paaseqatigiinneq, pissuserissaarneq, piumassuseqarneq pimoorussinerlu sammineqassapput.

 

  1. Ipad-ikkut mobilikkullu qinngasaarunneq inerteqqutaavoq.

Ipad-ikkut mobilikkulluunniit qinngasaaruttoqarsimatillugu iliuusissat:

Ipadi mobilikkulluunniit atuartitsinermi ajornartorsiutaassanngillat akornusersuutaanatilluunniit, qinngasaarisoqarsimappat arsaarinninnermik kinguneqarsinnaavoq. Arsaarinnissut utertinneqassaaq angajoqqaat aggersarneratigut, aggersaanermilu atuartoq, klasselæreq aamma afdelingsledereq peqatigalugit oqaloqatigiisinneqassapput. Arsaarinnittoqareerpat utertitsinermi atsioqatigiinnermik isumaqatigiittoqassaaq.

 

Retningslinjer for god handlemåde på Nalunnguarfiup Atuarfia

  1. Vær mod de andre som du vil have de skal være mod dig. Accepter dit medmenneske uanset udseende og væremåde.

Hvis du opdager eller ser, at der er nogen der er blevet truet af andre på skolen så meddel dette til en voksen/lærer.

Retningslinje i forbindelse med trusler:

Den der kommer med trusler, og den der bliver truet mødes til udredelse.

Forældrene informeres vedr. dette.

 

  1. Vi skal snakke til hinanden på en god måde i klassen og i skoletiden. Vi går ind for at snakke åbent om følelser og bruger en blid stemme, når vi snakker sammen.

Retningslinjer for når nogen snakker dårligt til hinanden:

Man skal ikke lade stå til, men sammen med læreren snakke om episoden. Man skal som det første snakke om, hvad der er bedst at gøre. I forhold til sagens omfang kontaktes forældrene samt skolens ledelse.

 

  1. Vi går ind for forståelse med hinanden. Vi accepterer ikke slagsmål og mobning på skolen.

Retningslinje for slagsmål og mobning:

I forbindelse med episoden samles de impliceret til en samtale, hvorefter man med hele klassen snakker om, hvordan man kan undgå lignende episoder. I forhold til omfanget af episoden kan AKT, forældre, skolens ledelse, politiet samt krisebredskab blandes ind.                                                         

 

  1. Forskellighed er en styrke, at elske, at holde af, at acceptere og vise respekt er skolens værdier.

Retningslinjer for mobning i klassen:

Man skal snakke om forståelse for hinanden, god opførsel, viljen til at gøre noget ved sagen.

 

  1. Det er ikke tilladt at mobbe hinanden via iPads og mobil.

Retningslinjer for mobning via iPads og mobil:

IPads og mobiltelefon må ikke være forstyrrende for undervisningen. Hvis der er nogen der har mobbet kan det medføre at man tager dem fra eleverne. Hvis man tager iPads og mobil fra eleverne kan det først leveres når klassens lærer og afdelingslærer har snakket med forældrene om det. I forbindelse med udlevering af det konfiskeret laver man en skriftlig aftale.